ח"כ מלכיאלי: "אפשר להקים ממשלה בראשות נתניהו בכנסת הנוכחית"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ מלכיאלי: "אפשר להקים ממשלה בראשות נתניהו בכנסת הנוכחית"

    יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי אומר בריאיון ל'קול חי' כי הוא אופטימי לגבי נפילת הממשלה: "בראש סדר העדיפויות: הפלת הממשלה. לאחר מכן יש עדיפות להקמת ממשלה בראשות נתניהו בכנסת הזו – וזה אפשרי. אם לבנט לא היה שיגעון להיות רא"מ – כבר הייתה ממשלת 61 בראשות נתניהו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    8:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דיווח: חמאס דוחה את העסקה; נמשכת הלחימה במרכז הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ מיכאל מלכיאלי אומר הבוקר (שלישי) כי הוא "אופטימי לגבי נפילת הממשלה", משום ש"קשה מאוד להחזיק ממשלה עם 60 מנדטים, שגם בתוכם יש הרבה מתנדנדים והשאלה היא רק מי יקפוץ החוצה ראשון".

    בשיחה עם איתי גדסי במהדורת הבוקר, אמר מלכיאלי: "יו"ר שס רואה בהפלת הממשלה משימת חייו ומתחילת הקדנציה הוא עסוק רק בזה וההצלחות שהיו לנו באופוזיציה – הוא עמד מאחוריהם. אין ספק שבמליאה יהיה לקואליציה הרבה יותר קשה והיום כולם מבינים טוב מאוד כמה היה נכון להחרים את הוועדות והנה ראינו את זה בהפרשה של שיקלי, כשאין ייצוג אמיתי לאופוזיציה קשה מאוד לנהל דיון אמיתי ולהביא את הערך האמיתי של האופוזיציה.

    "אנחנו הבהרנו שלא נהיה מוכנים להיות חלק מהתיאטרון הזה. לא נתנו לנו שום ועדה שיש בה חקיקה, בניגוד מוחלט לנהוג בעבר. כמובן שבוועדות מסוימות הכנסנו נציגים – בוועדת הכספים, החוקה".

    מלכיאלי הבהיר: "בראש סולם העדיפויות צריך שבנט ילך הביתה והממשלה תיפול, בשביל ביטחון המדינה אסור שבר לב ימשיך להיות שר הבט"פ ובשביל בריאות המדינה אסור שהורוביץ ימשיך להיות שר הבריאות וכן הלאה. יש כאן שרים שמזיקים כל רגע במשרדים שהם יושבים בהם".

    הוא ניתח את האפשרויות הקיימות: "בין שלל האפשרויות – להקים ממשלה בראשות נתניהו בכנסת הזו זה האפשרות המועדפת – וזה אפשרי. יש בכנסת מעל 65 מנדטים ששייכים לגוש הימין, כולנו יודעים שאם לא היה לבנט השיגעון להיות ראש ממשלה היו לנו 61. עם ישראל נתן לימין רוב מוחלט בכנסת".

    מלכיאלי הסביר: "אם סער היה יודע שהאופציה השניה זה ללכת לאופוזיציה, הוא לא היה מגיע אלינו? בגלל שהוא הבטיח?, ומה עם כל ההבטחות שהוא הפר בהקמת הממשלה הזו. אני אומר מידיעה מוחלטת שכבר היו 61, הכל היה סגור ובנט עשה הכל רק כדי להיות ראש ממשלה, תוך כדי מבצע צבאי הוא השתיק את כולם בתרגיל של רמאות ונוכלות".

    עוד הדגיש מלכיאלי בריאיון: "אני רוצה לומר כמי שמכיר ומדבר עם כל חברי הסיעה שלנו – כולם בדעה אחת. אנחנו בוודאות מוחלטת עומדים מאחורי יו"ר התנועה שמוביל את הקו הפוליטי ואין דעה אחרת בסיעה. חד משמעית אנחנו נלך רק עם נתניהו".

    הוא התייחס לשאלת מוכנות המפלגה לבחירות: "ש"ס אף פעם לא סוגרת את המטה, אני עכשיו בדרך לטבריה לפגוש נציגים שלנו. מיום אחרי הבחירות אנחנו כבר בשטח, בקשר עם כולם וערוכים תמיד לבחירות".



    0 תגובות